Sorry voor de vertraagde follow-up....
Ik heb het mes lang gesneden, maar het gesneden/versmalde gedeelte hoeft maar 1/4-3/8" te zijn. Uiteraard, als het lang is, moet men de grip aan het einde omhoog trekken, aangezien de .004" niet bijzonder stijf is.
Ik heb het op 1/4" breedte gesneden en het uiteinde/de punt afgerond om het inbrengen/de inschakeling te vergemakkelijken...
Ik herinner me niet of ik de borgplaat/de veerspanning aan het tegenovergestelde uiteinde had geïnstalleerd; hoewel dat ongewenste spanning op de borgpen zou zetten, wat tegen het proces werkt. Men zou natuurlijk een beetje moeten duwen, zodra het meetmes de ontgrendeling heeft bewerkstelligd, om de vergrendeling te laten bewegen...
-------------
*** Ik heb geen huidige foto-hosting optie, dus.... als iemand die dat wel heeft, een paar foto's via e-mail/PM/Gesprek zou ontvangen en ze zou toevoegen, zou dat gewaardeerd worden en de vraag van Stiker269 beantwoorden, bedankt.
----------
In antwoord op ThnkFrst/bericht #31 - Alles lijkt correct; wapensmid zegt dat het met enig gebruik afgerond moet worden. Ik had ook meteen alle bijbehorende onderdelen van SIG besteld, dus ik heb de optie om alles gewoon te vervangen...