SIG Talk banner
41 - 60 of 70 Posts
Ik heb momenteel een standaard P365 met handmatige veiligheid. Ik ben er dol op en draag hem dagelijks met een 12-schots magazijn in een Crossbreed Mini-Tuck holster.

Waar ik nieuwsgierig naar ben, en wat ik niet op de website van SIG kon vinden... wat zijn de verschillen tussen de verschillende modellen? Standaard 365 vs. 365X vs. 365XL vs. "duizend andere versies"?

Ik kan me wel voorstellen dat de XL een langere slede heeft op basis van de foto's op de SIG-website, en de "comp" modellen hebben een ingebouwde compensator, maar hoe zit het met de andere varianten? Is er ergens een vergelijking?

Bedankt!
P365*: De standaard P365 is een compact, subcompact pistool ontworpen voor verborgen dragen. Het heeft meestal een flush-fit magazijn met een capaciteit van 10 patronen. De P365 staat bekend om zijn kleine formaat, waardoor hij gemakkelijk te verbergen is en toch een behoorlijke capaciteit biedt voor zijn formaat.

P365X*: De P365X is een verbeterde versie van de P365, met extra functies en verbeteringen. Hij wordt meestal geleverd met een langere slede en loop, wat zorgt voor een betere nauwkeurigheid en vizierradius. De P365X bevat vaak functies zoals een optiek-ready slede, een platte trekker en verbeterde ergonomie in vergelijking met de standaard P365.

P365XL*: De P365XL is een grotere variant van de P365-serie, ontworpen voor degenen die de voorkeur geven aan een iets groter pistool met een langere grip en een grotere magazijncapaciteit. De P365XL wordt meestal geleverd met een 12-schots magazijn en biedt een langere slede en loop dan de standaard P365, wat zorgt voor een betere nauwkeurigheid en controle.

Kortom, de standaard P365 is compact en ideaal voor verborgen dragen, de P365X biedt verbeteringen zoals een optiek-ready slede en verbeterde ergonomie, terwijl de P365XL groter is met een grotere capaciteit en een langere grip.

De Sig-opties kunnen overweldigend zijn, dus onafhankelijk onderzoek voorafgaand aan de aankoop of een echt klantgerichte verkoper is essentieel. Het goede nieuws, en het klinkt alsof je het al hebt ontdekt, is dat wat je ook hebt gekocht over het algemeen opnieuw geconfigureerd kan worden - uiteraard tegen een prijs.
Toen ik optelde wat ik had uitgegeven, besefte ik dat ik de X had kunnen krijgen en gewoon een kleiner gripframe had kunnen kopen 😂

Ook omdat ik midden in de nacht op de Sig-website aan het browsen was, kocht ik een XMacro-frame in de veronderstelling dat ik het X/XL-frame kreeg, pff. Uiteindelijk zal ik een langere slede kopen voor het extra frame.

Ik wou dat ik deze gedetailleerde beschrijving had gevonden voordat ik mijn standaard P365 kocht! Ik wilde iets kleiner dan mijn Canik TP9 SC elite om EDC te dragen. Besefte niet dat ik de X of de XL had kunnen kopen en direct een grotere magazijncapaciteit had kunnen krijgen. Uiteindelijk heb ik de 12-schots magazijnen plus het X-frame van Sig gekocht.
Geen optie voor sommigen van ons in staten met een magazijncapaciteit van 10.

Sig marketing lijkt geen probleem te hebben met het veranderen/toevoegen van aanduidingen bij het uitbrengen van nieuwe modellen, wat het lastig maakt om bij te houden wat wat is.

Momenteel... zijn er 4 grepen:
  • standaard - eigen rail, 10 rd flush mags
  • X - eigen rail, 12 rd flush mags
  • Macro - 1913 rail, 17rd flush-ish mags
  • AXG Legion - aluminium, g10 schalen, 1913 rail, 17rd mags
    • klein verschil in 1913 rail beïnvloedt XMacro holster compatibiliteit
en 3 looplengtes:
  • 3.1"
  • 3.7"
  • 4.3"
en 5 slede (meer als je de optic plate variaties meetelt):
  • origineel ('kort'): neemt 3.1" loop en gebruikt een dubbele veer RSA
    • herzien voor de 365X om een optic plate op te nemen
    • SAS slede is gepoort en heeft een andere slede release en vizieren
  • L ('lang'): neemt 3.7" loop en gebruikt een enkele veer RSA
    • originele L slede heeft het achtervizier in de optic plate opgenomen
      • meestal zijn deze gemarkeerd 'XL'
    • herziene L slede heeft het achtervizier los van de optic plate
  • Spectre/Macro Comp: 3.1" loop in 3.7" slede met integrale comp met behulp van de enkele veer RSA, optic ready
    • 'comp' sledes hebben vizieren op suppressor hoogte (meestal)
    • 'comp' sledes zijn qua afmetingen identiek aan de L slede en passen in dezelfde holsters
  • 380: verlichte 3.1" slede met behulp van een 380-specifieke loop en dubbele veer RSA, optic ready
  • FUSE: lange slede met behulp van de 4.3" loop en langere, enkele veer RSA, optic ready.
De verschillende uitgebrachte modellen mixen en matchen de sledes en grepen:
  • 365: standaard grip en 3.1" slede/loop
  • 365 SAS: standaard grip en 3.1" slede/loop (met speciale porting, bedieningselementen en vizieren)
  • 365 XL: X grip en 3.7" loop en een van de 3.7" optic-ready L sledes
  • 365 X: X grip en 3.1" loop en de 3.1" optic-ready slede
  • 365 XL Spectre: X grip en 3.7" L slede
    • slede heeft cosmetische verschillen: kartelingen, uitsparingen, distressed afwerking
  • 365 XL SpectreComp: X grip en 3.7" comp'ed slede
    • cosmetica: gouden TiN bedieningselementen, 'Sig Custom Works' gegraveerde slede
    • laser gestippelde grip
  • 365-380: standaard grip met 380 loop en slede
  • 365 XMacro(Comp): macro grip en 3.7" comp'ed slede
    • uitgebracht als de XMacro maar XMacroComp genoemd nadat de TacOps werd uitgebracht
  • 365 XMacro TacOps: macro grip en 3.7" non-comp L slede
  • 365 AXG Legion: AXG grip en 3.7" comp slede
  • 365 FUSE: XMacro grip en 4.3" slede/loop/RSA
    • een 17rd en twee 21rd mags
Dus, de model decoder (tot dit punt) is:
  • 'X' duidt 12rd grip aan, vlakke trekker en optic ready slede
  • 'L' duidt de 3.7" loop en slede aan
  • 'Macro' duidt de 17rd grip module aan
  • 'Comp' duidt de 3.1" loop en optic ready integrale comp slede aan
  • 'MS' in de SKU geeft een in de fabriek geïnstalleerde handmatige veiligheid aan
  • 'SAS' (Sig Anti Snag) heeft een uniek glasvezelvizier, geminimaliseerde bedieningselementen en een gepoorte loop/slede
    • de gepoorte loop werd relatief snel uitgefaseerd
  • 'Rose' duidt roze TiN bedieningselementen en verpakking aan die op reguliere modellen worden toegepast
  • 'TacOps' pakket bevat extra mags (meer dan de standaard 2)
  • 'TacPac' bevat extra mags en een holster
  • 'AXG Legion' gebruikt een aluminium grip module met Legion graphics, challenge coin
  • 'FUSE' geeft momenteel de lange 4.3" loop/slede op de XMacro grip aan
Magazines
  • capaciteiten
    • 10 rd (9mm of .380)
    • 12 rd (9mm of .380)
    • 15 rd - stopgezet nadat 17rd mag werd uitgebracht
    • 17 rd
    • 21 rd - extra capaciteit van een langer magazijnlichaam, niet van een verlengde bodemplaat
  • 365-380 mag verschillen
    • gemarkeerd met '.380' in plaats van '9mm'
    • hebben een plastic spacer in de veerspiralen
    • hebben iets andere feed lips
    • 9mm mags kunnen worden gebruikt met 365-380s
      • niet ondersteund door Sig maar degenen die het hebben geprobeerd, meldden succes
    • .380 mags kunnen worden gebruikt voor 9mm als de plastic spacer in de veerspiraal wordt verwijderd
      • nogmaals, niet ondersteund maar werkt
+2 kits (platte veer + bodemplaat) zijn beschikbaar voor de 10, 12 en 15 rd mag bodies:​
MagGuts +2 kits (werkt met 9mm en .380 mag bodies)​
+2/+3 kits zijn beschikbaar voor de 17 rd body​

Over het algemeen
  • 365 FCU's kunnen worden uitgerust met de optionele handmatige veiligheid
    • de FCU vereist een grip module met veiligheidsuitsparingen als de veiligheid is geïnstalleerd
    • de vereiste veiligheidsuitsparingen zijn gemarkeerd op Sig grip modules
      • jigs zijn ook beschikbaar
    • XMacro grepen, die iets breder zijn, hebben mogelijk extra uitsparingen nodig voor de veiligheidspalen
  • 365 FCU's passen in elke grip module
    • de FCU is afzonderlijk verkrijgbaar, als een standalone component, in goud TiN of effen zwart (nitride, niet TiN)
  • 365 sledes zijn uitwisselbaar
    • wat betekent dat een complete slede-assemblage op elke FCU/grip zal werken
      • bijvoorbeeld de 365X slede nemen en deze gebruiken op een XMacro grip+FCU
    • niet alle lopen zijn compatibel met alle sledes
      • 365-380 3.1" loop werkt alleen in de 365-380 slede
      • 3.7" loop werkt in de 3.7" non-comp 'L' slede
        • werkt ook in de korte slede - zoals een loop met schroefdraad zonder schroefdraad
      • 3.1" loop werkt niet in de 3.7" non-comp 'L' slede
  • langere mags werken in kortere grepen
    • spacers zijn beschikbaar om de opening tussen de bodemplaat en de pistoolgreep op te vullen
    • bodemplaten zijn beschikbaar voor kortere mags zodat ze in langere grepen werken
  • holster compatibiliteit wordt bepaald door de totale slede lengte en het type rail
Dat is een indrukwekkend en uitgebreid antwoord. Bedankt voor het plaatsen hiervan.

P365*: De standaard P365 is een compact, subcompact pistool ontworpen voor verborgen dragen. Het heeft meestal een flush-fit magazijn met een capaciteit van 10 patronen. De P365 staat bekend om zijn kleine formaat, waardoor het gemakkelijk te verbergen is en toch een behoorlijke capaciteit biedt voor zijn formaat.

P365X*: De P365X is een verbeterde versie van de P365, met extra functies en verbeteringen. Het wordt meestal geleverd met een langere slede en loop, wat zorgt voor een betere nauwkeurigheid en vizierradius. De P365X bevat vaak functies zoals een optiek-ready slede, een platte trekker en verbeterde ergonomie in vergelijking met de standaard P365.
"wxl, 365X heeft dezelfde lengte loop als 365"

Geweldige thread, maar ik vraag me nog steeds af. In 2022 kocht ik een P365. Hij werd geleverd met twee 12-rd magazijnen met de huls om te werken met de standaard P365. Geen fan van verlengde magazijnen en de voorkeur gevend aan een langere grip, bestelde ik in 2023 een XL gripmodule van Sig. Ik heb net de bestelling opgezocht en er staat GRIP MODULE, 365XL ASSY, MANUAL SAFETY, BLK. SKU is 8900262. De gripmodule past goed, is even lang als mijn P365-slide en -loop en biedt plaats aan de Sig Lima Laser alsof hij ervoor gemaakt is. Deze thread deed me echter afvragen, want het klinkt alsof de XL bij een 3,7" loop hoort. Dus vandaag heb ik de loop gemeten en hij is, van punt tot punt, 3,1 inch. Ik heb zelfs mijn originele aankoopfactuur van Able's Sporting Goods in Huntsville, TX, gevonden en die bevestigde een P365 3,1 inch. Ik weet niet wat ik moet denken. Als XL 3,7" is en wat Sig me heeft gestuurd past, is het dan mogelijk dat de verzender van Sig mijn serienummer heeft opgezocht en heeft gezien dat ik echt een X gripmodule nodig had en die heeft vervangen? Alles werkt, dus modelnummers en onderdeelnummers doen er denk ik niet toe, maar toch...

Geweldige thread, maar ik blijf me afvragen. In 2022 kocht ik een P365. Hij werd geleverd met twee 12 rd magazijnen met de huls om te werken met de standaard P365. Geen fan van verlengde magazijnen en de voorkeur gevend aan een langere grip, bestelde ik in 2023 een XL grip module van Sig. Ik heb net de bestelling opgezocht en er staat GRIP MODULE, 365XL ASSY, MANUAL SAFETY, BLK. SKU is 8900262. De grip module past goed, is even lang als mijn P365 slede en loop en biedt plaats aan de Sig Lima Laser alsof hij ervoor gemaakt is.

Deze thread deed me echter afvragen, want het klinkt alsof de XL bij een 3,7" loop hoort. Dus vandaag heb ik de loop gemeten en hij is, van punt tot punt, 3,1 inch. Ik heb zelfs mijn originele aankoopfactuur van Able's Sporting Goods in Huntsville, TX, gevonden en die bevestigde een P365 3,1 inch. Ik weet niet wat ik moet denken. Als XL een 3,7" is en wat Sig me heeft gestuurd past, is het dan mogelijk dat de verzender van Sig mijn serienummer heeft opgezocht en heeft gezien dat ik echt een X grip module nodig had en die heeft vervangen? Alles werkt, dus modelnummers en onderdeelnummers doen er denk ik niet toe, maar toch...
De P365X en P365XL grip modules zijn hetzelfde.

SKU 8900262, overeenkomend met UPC 798681638024, staat op de site van Sig Sauer vermeld als "P365X/XL 9MM/380 MANUAL SAFETY GRIP MODULE - BLACK":

Het serienummer van uw vuurwapen is alleen bestemd voor de FCU.

Ik hoop dat dit helpt.

Ik ben momenteel aan het rondkijken voor een pistool en de overvloed aan modelnummers is een pijn om door te sorteren. Niet echt een punt tegen Sig, maar online verkooppunten gooien lijsten op die foto's hebben die niet per se overeenkomen met de modelnummers en hun beschrijvingen zijn te generiek. Krijg ik een dag/nacht vizier of contrast vizier, heeft het de rode stip of niet? Het is allemaal gissen. Ik zou lokaal kopen, maar hun inventaris hier in de buurt is zeer beperkt.

Geweldige post en veel goede informatie.
Misschien is het niet praktisch om enkele van de functies van de andere individuele modellen op te nemen.

-De Fuse heeft een vizier met glasvezel en een vrij smalle opening zonder punt achteraan. Ze zijn in de hoogte van de suppressor en kunnen worden gebruikt via een EPS carry.
-Het, de X-Macro Tacops en de Legion worden allemaal geleverd met een geïnstalleerde mag-trechter die kan worden aangepast op andere macro-grepen.
-De macro-grepen zijn iets breder en hebben ook verwisselbare rugbanden en hebben een andere verlengde mag-release met een eigen veerkapontwerp.
-De Fuse lijkt momenteel(?) zijn eigen lasergeëtste grip te hebben en een iets andere beverstaart. Ik heb het niet apart te koop kunnen vinden. Het bevat de contouren die nodig zijn voor de uitsparing en de verdunning die nodig is om de handmatige externe veiligheid te installeren.
- De Fuse wordt geleverd met een andere gekleurde platte trekker (om een of andere reden(?)) en, naar ik aanneem, een verlengde mag-release en schuifvergrendelingshendels.

De EPS carry die ik heb, paste niet veilig zonder de meegeleverde plaat :(

Ik heb een paar verschillende versies van enkele van de p365-pistolen gevonden. De enige die ik me herinner, is een (misschien alleen voor de politie) Fuse ms. Hij heeft de niet-laser getextureerde grip en Xray3-vizieren, hoewel ik niet kan zeggen of ze hoog genoeg zijn om mee te kijken.

Welnu, als de FUSE niet de grootste tot nu toe in de p365-lijn was, zou er nog steeds een andere versie moeten zijn, waarschijnlijk de p365 Legion (die misschien wel de breedste p365 is, zelfs met de Fuse-release). Het maakt me niet uit om het op te zoeken. Ze kunnen niet allemaal de kleinste zijn, anders zou er maar één maat zijn.

Ultieme concealability is misschien niet zo belangrijk voor alle potentiële gebruikers als misschien een efficiënter ontwerp voor dienst, bereik, thuisverdedigingspistolen, of al deze CCW, maar ze houden van de flexibiliteit die SIG's FCU-pistoollijnen bieden, maar houden van het uiterlijk of de aanzienlijk kleinere afmetingen voor dezelfde magazijncapaciteit als andere modellen van volledige grootte, inclusief de p320 en c. Voor mij is er niets mis met Sig die ze uitbrengt als er mensen zijn die ze willen bezitten. Het FCU-systeem kan iemand gemakkelijk in staat stellen de grip te verwisselen voor de slankere, niet-lasergestructureerde versie of voor een met een kleinere grip voor als of wanneer ze ervoor kiezen hun p365 te dragen. Sommigen vinden dit misschien duidelijk dom, omdat ze persoonlijk gewoon een aparte speciale pistool voor elk zouden kopen. Ieder het zijne.

Ik heb momenteel een standaard P365 met handmatige veiligheid. Ik ben er dol op en draag hem dagelijks met een 12-rd magazijn in een Crossbreed Mini-Tuck holster.

Waar ik benieuwd naar ben, en wat ik niet op de website van SIG kon vinden... wat zijn de verschillen tussen de verschillende modellen? Standaard 365 vs 365X vs 365XL vs "duizend andere versies"?

Ik kan me wel voorstellen dat de XL een langere slede heeft op basis van de foto's op de SIG-website, en de "comp" modellen hebben een ingebouwde compensator, maar hoe zit het met de andere varianten? Is er ergens een vergelijking?

Bedankt!
Ik heb in 2018 een standaard P365 gekocht. Ik heb hem bijna elke dag gedragen. Het was een goed pistool, maar ik heb het deze week verkocht. Ik ga een H&K CC9 kopen. Na het inlooptraject wordt dit mijn EDC samen met mijn P938 Legion.

• Like
Reactions: AIRB0RNE6176
Sig marketing lijkt geen probleem te hebben met het wijzigen/toevoegen van aanduidingen bij het uitbrengen van nieuwe modellen, wat het lastig maakt om bij te houden wat wat is.

Momenteel... zijn er 4 grepen:
  • standaard - eigen rail, 10 rd flush mags
  • X - eigen rail, 12 rd flush mags
  • Macro - 1913 rail, 17rd flush-ish mags
  • AXG Legion - aluminium, g10 schalen, 1913 rail, 17rd mags
    • klein verschil in 1913 rail beïnvloedt XMacro holster compatibiliteit
en 3 looplengtes:
  • 3.1"
  • 3.7"
  • 4.3"
en 5 slede (meer als je de optiekplaat variaties meetelt):
  • origineel ('kort'): neemt 3.1" loop en gebruikt een dubbele veer RSA
    • herzien voor de 365X om een optiekplaat op te nemen
    • SAS slede is gepoort en heeft een andere slede release en vizieren
  • L ('lang'): neemt 3.7" loop en gebruikt een enkele veer RSA
    • originele L slede heeft het achtervizier inbegrepen in de optiekplaat
      • meestal zijn deze gemarkeerd 'XL'
    • herziene L slede heeft het achtervizier apart van de optiekplaat
  • Spectre/Macro Comp: 3.1" loop in 3.7" slede met integrale comp met behulp van de enkele veer RSA, optic ready
    • 'comp' sledes hebben vizieren op suppressor hoogte (meestal)
    • 'comp' sledes zijn qua afmetingen identiek aan de L slede en passen in dezelfde holsters
  • 380: verlichte 3.1" slede met behulp van een 380-specifieke loop en dubbele veer RSA, optic ready
  • FUSE: lange slede met behulp van de 4.3" loop en langere, enkele veer RSA, optic ready.
De verschillende uitgebrachte modellen mixen en matchen de sledes en grepen:
  • 365: standaard grip en 3.1" slede/loop
  • 365 SAS: standaard grip en 3.1" slede/loop (met speciale porting, bedieningselementen en vizieren)
  • 365 XL: X grip en 3.7" loop en een van de 3.7" optic-ready L sledes
  • 365 X: X grip en 3.1" loop en de 3.1" optic-ready slede
  • 365 XL Spectre: X grip en 3.7" L slede
    • slede heeft cosmetische verschillen: kartelingen, uitsparingen, distressed afwerking
  • 365 XL SpectreComp: X grip en 3.7" comp'ed slede
    • cosmetica: gouden TiN bedieningselementen, 'Sig Custom Works' gegraveerde slede
    • laser gestippelde grip
  • 365-380: standaard grip met 380 loop en slede
  • 365 XMacro(Comp): macro grip en 3.7" comp'ed slede
    • uitgebracht als de XMacro maar XMacroComp genoemd nadat de TacOps werd uitgebracht
  • 365 XMacro TacOps: macro grip en 3.7" non-comp L slede
  • 365 AXG Legion: AXG grip en 3.7" comp slede
  • 365 FUSE: XMacro grip en 4.3" slede/loop/RSA
    • een 17rd en twee 21rd mags
Dus, de model decoder (tot dit punt) is:
  • 'X' duidt 12rd grip, platte trekker en optic ready slede aan
  • 'L' duidt de 3.7" loop en slede aan
  • 'Macro' duidt de 17rd grip module aan
  • 'Comp' duidt de 3.1" loop en optic ready integrale comp slede aan
  • 'MS' in de SKU geeft een in de fabriek geïnstalleerde handmatige veiligheid aan
  • 'SAS' (Sig Anti Snag) heeft een uniek glasvezelvizier, geminimaliseerde bedieningselementen en een gepoorte loop/slede
    • de gepoorte loop werd relatief snel uitgefaseerd
  • 'Rose' duidt roze gekleurde TiN bedieningselementen en verpakking aan die op reguliere modellen worden toegepast
  • 'TacOps' pakket bevat extra mags (meer dan de standaard 2)
  • 'TacPac' bevat extra mags en een holster
  • 'AXG Legion' gebruikt een aluminium grip module met Legion graphics, challenge coin
  • 'FUSE' geeft momenteel de lange 4.3" loop/slede op de XMacro grip aan
Magazines
  • capaciteiten
    • 10 rd (9mm of .380)
    • 12 rd (9mm of .380)
    • 15 rd - stopgezet nadat 17rd mag werd uitgebracht
    • 17 rd
    • 21 rd - extra capaciteit van een langer magazijnlichaam, niet van een verlengde bodemplaat
  • 365-380 mag verschillen
    • gemarkeerd met '.380' in plaats van '9mm'
    • hebben een plastic spacer in de veerspiralen
    • hebben iets andere feed lips
    • 9mm mags kunnen worden gebruikt met 365-380s
      • niet ondersteund door Sig maar degenen die het hebben geprobeerd, meldden succes
    • .380 mags kunnen worden gebruikt voor 9mm als de plastic spacer in de veerspiraal wordt verwijderd
      • opnieuw, niet ondersteund maar werkt
+2 kits (platte veer + bodemplaat) zijn beschikbaar voor de 10, 12 en 15 rd mag bodies:​
MagGuts +2 kits (werkt met 9mm en .380 mag bodies)​
+2/+3 kits zijn beschikbaar voor de 17 rd body​

Over het algemeen
  • 365 FCU's kunnen worden uitgerust met de optionele handmatige veiligheid
    • de FCU vereist een grip module met veiligheidsuitsparingen als de veiligheid is geïnstalleerd
    • de vereiste veiligheidsuitsparingen zijn gemarkeerd op Sig grip modules
      • mallen zijn ook beschikbaar
    • XMacro grepen, die iets breder zijn, hebben mogelijk extra uitsparingen nodig voor de veiligheidspalen
  • 365 FCU's passen op elke grip module
    • de FCU is afzonderlijk verkrijgbaar, als een standalone component, in goud TiN of effen zwart (nitride, niet TiN)
  • 365 sledes zijn uitwisselbaar
    • wat betekent dat een complete slede-assemblage op elke FCU/grip zal werken
      • bijvoorbeeld de 365X slede nemen en deze gebruiken op een XMacro grip+FCU
    • niet alle lopen zijn compatibel met alle sledes
      • 365-380 3.1" loop werkt alleen in de 365-380 slede
      • 3.7" loop werkt in de 3.7" non-comp 'L' slede
        • werkt ook in de korte slede - zoals een schroefdraadloop zonder schroefdraad
      • 3.1" loop werkt niet in de 3.7" non-comp 'L' slede
  • langere mags werken in kortere grepen
    • spacers zijn beschikbaar om de opening tussen bodemplaat en pistoolgreep op te vullen
    • bodemplaten zijn beschikbaar voor kortere mags zodat ze in langere grepen werken
  • holster compatibiliteit wordt bepaald door de totale slede lengte en het type rail
Nieuw op deze site. Bedankt voor de uitgebreide berichten

Hieronder staat een lijst met optische vizieren voor de Shield Reflex Mini Sight/Compact (RMSc) footprint/montagestandaard die direct passen op elke P365 optic ready slide.

Deze lijst is niet uitputtend; als u een vizier koopt, controleer dan of het "RMSc" footprint vermeldt, dan zit u goed.

Sig Romeo Zero
Sig Romeo Zero Elite
Sig Romeo X Compact
Holosun 407k/507k
Holosun EPS Carry*
Jpoint
Shield RMSc
Swampfox Sentinel
Springfield Armory Hex Wasp
Vortex Defender CCW
Vector Optics Frenzy

*De Holosun EPS past ook, maar het is meer een optiek met dubbele stapelbreedte en zal een beetje uitsteken op een P365-slide.
Bedankt voor deze post

Ik ben op zoek naar een SAS P365, heeft deze een andere FCU dan de andere? Hoe zit het met de grip, hetzelfde of anders dan de originele 365?

41 - 60 of 70 Posts